حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

یک جوان هندوستانی که در مقابل دوستانش در حال خودنمایی با یک مار سمی بود در اثر حمله مرگبار مار جانش را از دست داد. این جوان 24 ساله که قصد داشت با بازی با این مار مرگبار دوستانش را تحت تاثیر توانایی اش قرار دارد با حمله ناگهانی این مار غافلگیر شد.
در ویدئویی که منتشر شده است این جوان را در حال بازی با مار نشان می دهد. در حالی که تعدادی در اطراف او جمع شده اند او با گرفتن بدن مار تلاش می کند که نشان دهد که کاملا بر این حیوان احاطه دارد. در ادامه در حالی که او مار را به گردن خود می اندازد شروع به تعقیب دوستانش می کند و لحظاتی بعد توسط مار مورد حمله قرار می گیرد. این حادثه Incident در ایالت " آندهارا پرادش" هندوستان رخ داد.
بنا به گزارش تایم هندوستان این مرد جوان در لحظه ای که مورد حمله مار گرفت به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت. این جوان که هویتش هنوز مشخص نشده است پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او ناکام ماند. بنا به گزارش پلیس Police محلی هندوستان این مار در واقع متعلق به یک مارگیر 50 ساله با نام " گوروندهام رامش آلایز رامای" بود که درحال نمایش با این مار برای بدست آوردن پول بود. ظاهرا هنگامی که این مارگیر در حال نمایش با مار بود این مرد جوان با دوستانش از راه می رسند و قربانی از او درخواست می کند برای لحظاتی مار به او بدهد. مرد جوان پس از گرفتن مار از مارگیر اقدام به خودنمایی و سپس تعقیب دوستانش می کند که در ادامه جانش را از دست می دهد.
گفتنی است؛ بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان اگر چه این حادثه قتل Murder تلقی نمی شود اما این مارگیر بدلیل سهل انگاری باید تحت محاکمه قرار گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟