مرگ پر حاشیه دختر 18 ساله تبریزی در کنار یک پسر جوان + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در این حادثه Incident که روز پنجشنبه در شهرک باغمیشه این شهر رخ داده بود، یک پژو پرشیا با یک اتوبوس شرکت واحد برخورد کرد و سرنشینان آن‌که یک دختر و پسرجوان بودند، دچار حادثه شدند.

دختر جوان به دلیل شدت برخورد در همان لحظات اولیه جانش را از دست داد و راننده جوان هم که مصدوم شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما دقایقی بعد از این سانحه شایعات درخصوص این حادثه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به نقل از شاهدان عینی علت این حادثه را تعقیب ماموران گشت ارشاد عنوان کردند و این‌که این دو جوان درحال فرار Escape از دست خودروی ماموران به دلیل سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو با این اتوبوس برخورد کردند، اما با بالاگرفتن شایعات پلیس Police تبریز در اطلاعیه‌ای هرگونه دخالت ماموران گشت ارشاد در این حادثه را رد کرد و علت مرگ این دختر جوان را ناتوانی راننده‌، ورود به لاین مخالف و برخورد با اتوبوس اعلام کرد.

براساس اعلام پلیس تبریز در این حادثه که حوالی ساعت ٦:١٥ عصر در شهرک باغمیشه رخ داد، راننده جوان پرشیای سفیدرنگ گواهینامه رانندگی نداشته و دخترجوان سرنشین این خودرو بوده، در اثر برخورد شدید با اتوبوس جانش را از دست داد.

سرهنگ علی ‌اسمعیل‌پور معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با تکذیب شایعه تعقیب سرنشینان این خودرو از سوی ماموران گشت و ارشاد گفت: «درصورت هر تصادف Crash منجر به فوت نیروی انتظامی وظیفه دارد در محل حادثه حاضر شود. تصاویر منتشرشده از خودروی پلیس در فضای مجازی مربوط به کلانتری ١٢ منطقه بوده که براساس ابلاغ پلیس ١١٠ برای بررسی تصادف در محل حضور یافته است.»

به گفته این مقام انتظامی، تاکنون حضور پلیس امنیت اخلاقی در محله باغمیشه تبریز سابقه نداشته است و معمولا پلیس گشت ارشاد در اماکنی چون پارک ائل گلی، لاله پارک و سنگفرش ولیعصر حضور دارد. شنیده‌ها هم درخصوص این حادثه از سرعت بالای پرشیا و ناتوانی راننده در کنترل خودرو حکایت دارد.

به گفته یکی از شهروندان تبریزی که در زمان وقوع این حادثه در همان حوالی حضور داشته، دختر جوان به دلیل شدت برخورد و نبستن کمربند ایمنی به شیشه خودرو برخورد کرد و به بیرون پرتاب شد، ولی راننده جوان به علت استفاده از کمربند از مرگ نجات پیدا کرد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. در همین حال در پیگیری جزییات این حادثه از اورژانس تبریز هم مشخص شد که دخترجوان هنوز هویتش معلوم نیست. در همان صحنه تصادف کشته شده و توسط آمبولانس به بیمارستان عالی‌نسب مننقل و راننده ١٧ساله که امید نام دارد، در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه شاهرخ برای ارتباط شیطانی با 2 خواهر تهرانی / میترا آبروی او را نزد همسایه ها برد! + عکس

خط و نشان امیر علی اکبری برای بن سلمان / همه تان را می خورم! + عکس

شرط عجیب 3 قمارباز آنان را در تهران به دردسر انداخت

مردی زن جوانش را زیر مدفوع گاو زنده زنده دفن کرد +عکس ها

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل سلاله 5 ساله + تصویر

سقوط مرگ عروس جلوی چشمان خواهر شوهر در دربند + عکس

فوری /سومین اسیدپاشی پشت سر هم در تبریز / این بار 3 نفر در خیابان سوختند

داعشی های مهاجم مجلس سنگسار می شوند؟! + تصاویر ناراحت کننده از دادگاه

این پسر دُم دارد! / عجیب اما واقعی + عکس

بوتاکس چهره یک زن را وحشتناک کرد / دکتر محاکمه می شود + عکس قبل و بعد زن

نمایش زشت علیه ایران در رینگ کشتی کج / سعودی ها شوی احمقانه ای راه انداختند + عکس

قدم زدن در خیابان با سر بریده همسر! +فیلم

 

کدخبر: 376351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟