واژگونی خودرو سمند در جاده «خاوران»

سید جلال ملکی صبح پنج‌شنبه درخصوص حادثه Incident واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر غرب به شرق جاده «خاوران» ابتدای ورودی دوم «خاور شهر» اظهار داشت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ضمن تشریح جزئیات محل حادثه گفت: این خودرو که ۴ سرنشین داشت، هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده واژگون شده است، پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر ۴ سرنشین توسط شهروندان و عابران از خودرو خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه ۲ مرد میان‌سال و یک نوجوان ۱۳ ساله دچار مصدومیت شده و متاسفانه یک پسر ۸ ساله در اثر جراحات وارده به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و خودرو به حالت اولیه بازگردانده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس Police راهور شد، خوشبختانه ترافیک ایجاد نشده بود و در ساعت ۱:۳۸ بامداد عملیات به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟