دختر کوهنورد مسیر را گم کرد و 48 ساعت در کوههای البرز سرگردان ماند + عکس

به گزارش رکنا، صبح جمعه 2 مهرماه 6 کوهنورد تهرانی برای صعود به منطقه امامزاده داود و روستای "رندان" شروع به کوهنوردی کردند و در مسیر یکی از افراد تیم که مونا الماسی نام دارد به خاطر خستگی از گروه جا مانده بود از اعضای تیم می خواهد که به مسیرشان ادامه دهند و پس از کمی استراحت خود را به هم تیمی هایش می رساند.

تیم کوهنوردی پس از رسیدن به ارتفاعات روستان "رندان" در مسیر بازگشت متوجه گم شدن هم تیمی شان می شوند و خیلی زود ماجرای گم شدن مونا به کار گروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی مخابره کردند.

در این مرحله تیم های امدادی و چند تیم کوهنوردی عملیات جستجو را برای پیدا کردن دختر جوان شروع کردند و تا ساعت 6 عصر شنبه 3 مهرماه مسیرهایی که احتمال می دادند را مورد بررسی قرار دادند اما اثری از دختر جوان نبود.

تیم های امدادی با توجه به سیگنال هایی که از گوشی دختر جوان به دست آورده بودند در چند تیم عملیاتی به جستجوی مونا بودند تا اینکه ساعت 7 عصر ماموران پلیس این دختر گمشده را در " راهدارخانه نساء" منطقه چالوس پیدا کردند.

مونا که شب را به تنهایی گذرانده بود به خاطر گرسنگی و گذر از مسیرهای سخت احساس ضعف می کرد که در اختیار تیم های امدادی قرار گرفت و مشخص شد وی در مسیر بازگشت از قله "رندان" گم شده با گذر از قله لوارک و 2 قله دیگر از ارتفاعات شهرستانک به پایین آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟