قتل فجیع مرد جوان در نقشه خیانت زن بی رحم / جسد سوخته در جاده کن پیدا شد

به گزارش رکنا، اوایل پاییز سال گذشته مردی با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایت کرد پسر ۳۵ ساله‌‌اش که متاهل بوده و فرزندی خردسال دارد ناپدید شده است. او درشکایتش گفت: من و پسرم درتهران زندگی می‌کردیم اما زیاد در ارتباط نبودیم. چند ماه است از او خبری ندارم و عروسم می‌گوید او برای کار به ترکیه رفته است.چند هفته بعد هم مردی با لهجه روستایی با گوشی پسرم تلفنی به من زنگ زد و گفت که او را در روستای مرزی دیده که به ترکیه رفته وبه خواست پسرم با من تماس گرفته تا نگران نباشم.

مأموران به تحقیق از عروس خانواده به نام فرنوش پرداختندکه مدعی بود شوهرش برای کار به ترکیه رفته است. با تحقیقات محلی پی بردند او و شوهرش با هم اختلاف‌ هایی داشتند. مردی به نام شهرام که دوست مرد گمشده بوده نیز رفت و آمدهای مشکوکی به خانه او دارد. بازپرس جنایی با کشف سرنخ‌هایی مطمئن شد این زن و مرد باید بلایی سر مرد گمشده آورده باشند که دو روز قبل دستور دستگیری آنها را صادرکرد و متهمان بازداشت شدند. آنها مورد بازجویی قرار گرفتند تا این‌که ظهر دیروز به همدستی در قتل شوهر فرنوش اعتراف کردند. شهرام در جریان تحقیقات گفت‌: من و مقتول دوستان قدیمی بودیم و به خانه‌شان رفت‌وآمد داشتم که فهمیدم با همسرش اختلاف دارد. فرنوش با من درددل می‌کرد و همین باعث شد رابطه‌مان شکل بگیرد و به هم علاقه‌مند شویم. شوهرش سد راه رابطه‌مان بود که نقشه قتل او را طراحی کردم. تابستان سال گذشته به‌عنوان مهمان به خانه‌شان رفتم. 

از خانه میله آهنی برداشتم و با آن ضربه‌ای به سر شوهر فرنوش زدم که فوت کرد. بعد جسد را در پتو انداخته و با قراردادن در خودرو به جاده کن و سولقان منتقل کردیم و به آتش کشیدیم و وانمود کردیم که او برای کار به ترکیه رفته و به مردی هم پول دادم که با گوشی مقتول با پدرش تماس بگیرد. قرار بود به‌زودی ازدواج کنیم که دستگیر شدیم.  همچنین فرنوش هم گفته‌های او را تأیید کرد و گفت شاهد قتل شوهرش و آتش زدن جسد او بوده است. 

درادامه تحقیقات معلوم شد جسدسوخته مرد کشته شده در همان تابستان سال گذشته در جاده کن و سولقان به‌عنوان مجهول الهویه کشف شده که خانواده‌‌اش در پزشکی قانونی با دیدن جسد هویتش را تأیید کردند. 

حسین گودرزی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت: متهمان دربازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کدخبر: 987157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟