قتل عام 2 زن یک مرد و کودکی بی گناه در مهاباد ! / مردان بی رحم همه را به رگبار بستند

به گزارش رکنا، همزمان با قتل عام 4 عضو یک خانواده در یکی از روستاهای مهاباد رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد خواهان پیگیری سریع و قاطع این پرونده شد.

این حادثه شامگاه شنبه در روستای قم قلعه مهاباد رخ داد و افرادی با سلاح گرم وارد خانه شده و دو زن و یک مرد و یک کودک را به قتل رسانده و فرار کردند.

در این حادثه ۴ نفر از اعضای خانواده با استفاده از سلاح گرم کلاشنیکف و کلت کمری کشته شده و یک کودک زخمی شد. با اعلام این حادثه به پلیس بلافاصله تحقیقات آغاز شد و دستگاه قضایی استان با سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار داد. ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تأکید کرد: با اعزام کارآگاهان و تیم‌های ویژه جنایی از مرکز استان به صحنه جرم با هماهنگی دادستان مهاباد و بازپرس ویژه رسیدگی‌کننده سریعاً ابعاد و علت ارتکاب جرم کشف و با استفاده از تمام امکانات و شگرد‌های پلیسی و جنایی عاملین و قاتلین شناسایی، تعقیب و دستگیر شوند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دادستان مهاباد هم دستور داده است ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضایی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود انجام  و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت‌جلسه شود و دستورات لازم برای تعقیب مجرمین و دستگیری آنها را صادر کند.

کدخبر: 986555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟