بازداشت مرد تبهکار در ترمینال جنوب تهران / مدارک جعلی درست می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب با رصدهای اطلاعاتی، یک نفر جاعل سابقه دار که اقدام به جعل اسناد و مدارک و حتی اسکناس می کرد را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در کار خود بسیار حرفه‌ای بوده افزود: با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران به صورت نامحسوس اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت سوژه نمودند و این فرد را درحالی که قصد داشت مدارک و اسکناس های جعلی را تحویل یکی از مشتریان خود دهد دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، از متهم ۱۱ فقره کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی جعلی و مبلغ یکصد و چهل و شش میلیون ریال اسکناس جعلی در قالب تراول های یک میلیون ریالی و پانصد هزار ریالی کشف گردید.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به این که مجرم در قبال خریداری اجناس، اسکناس های تقلبی پرداخت می کرده خاطر نشان کرد: متهم به ۵۰ فقره جعل مشابه اعتراف کرده و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه نمود: فریب این افراد سودجو را نخورند و ضمن خودداری از هرگونه همکاری با این افراد جاعل، هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 986037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟