عکس های وحشتناکترین تصادف تهران در عید / سقوط مرگبار سراتو از یادگار امام داخل زیر گذر / ماشین مچاله و منفجر شد

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 3:35 دقیقه بامداد روز 4 فروردین ماه سال 1403 خبر واژگونی یک خودروی کیا سراتو به پلیس گزارش شد.

در همین خصوص با سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تماس گرفته و جزئیات این تصادف مرگبار را که اولین تصادف منجر به فوت خودرویی تهران را جویا شدیم.

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: بنابر گزارشی که به همکاران پلیس راهور تهران مخابره شد ماموران بلافاصله در صحنه تصادف حضور پیدا کردند، متاسفانه بنابر تایید عوامل اورژانس راننده خودروی کیاسراتو که پسر جوان 20 ساله ای بود در دم جان خودش را از دست داده بود .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با تاکید بر عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو بیان داشت: در کارشناسی های صورت گرفته توسط عوامل پلیس راهور تهران و بررسی دوربین های محل وقوع حادثه مشخص شد این وسیله نقلیه با سرعت بسیار بالایی وارد بزرگراه یادگار امام(ره) شده و بعد از انجام حرکات مارپیچ از مسیر اصلی منحرف و بر اثر عدم توانایی کنترل خودرو چندین بار از پهلو چرخیده و از بالای پل به پایین پرتا شد که بر اثر شدت ضربه های وارد شده به بدن و سر راننده این پسر جوان جان خودش را از دست می دهد.

تصادف مرگبار

سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در انتها با اشاره مجدد به رعایت سرعت مطمئن در روزهایی که بیشتر معابر شهر پایتخت به دلیل سفر های نوروزی خلوت است افزود: از تمامی شهروندان می خواهیم برای حفظ جان خود و سرنشینان وسایل نقلیه شان و جلوگیری از وقوع چنین حادثه های تلخی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

بنابر گزارش به دست رسیده این پسر جوان بیست ساله با هویت مشخص است که جسد او برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شد تا علت تامه فوت مشخص شود.

 

تصادف مرگبار

 

کدخبر: 982584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟