سارقان جنت آباد به 500 فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ماموران انتظامی کلانتری جنت آباد،  در حال گشت زنی های انتظامی  در معابر پر ازدحام و مراکز تجاری بودند،  که به 3 موتورسوار که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال زاغ زنی متصدی و مشتریان مغازه ای  طلافروشی  بودند،  مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت متهمان فاقد پلاک  انتظامی بود گفت: همین سرنخ کافی بود که ماموران وارد عمل شوند و دستور توقف موتورسیکلت را علام کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد:  متهمان به محض شنیدن دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری و طرح مهار متهمان عملیاتی و در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی  2 تن از موتورسواران دستگیر ولی راکب موتورسیکلت از محل متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود:  در بررسی ابتدایی از سارقان یک قبضه سلاح سرد کشف  شد و متهمان به همراه موتورسیکلت به کلانتری انتقال یافتند.

وی افزود: با احراز هویت متهمان مشخص شد که هر دو متهمان از سارقان و زورگیران حرفه ای بوده  و تحت تعقیب پلیسی آگاهی تهران می باشند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند ، ادامه داد: با اخذ دستور قضائی هر دو متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران برای ادامه تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

کدخبر: 982044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟