بهارت سبزتر از همیشه باد

به گزارش رکنا، سال1402 هم گذشت. سالی که در میان اشک ها و لبخندها کنار هم بودیم. لبخند موفقتهایمان در انجام ماموریت های محوله و اشک هایمان در تلخی انتشار اخبار شهادت همکارانمان .

شاید برای دیگران قابل تصور نباشد اما من و تو خوب می دانیم که فراجا یک سازمان با چارچوب اداری نیست که کارکنانش ساعت0700در محل کار حاضر شده و ساعت 1400 سیستم های رایانه خود را خاموش کرده و راهی خانه شوند.  اینجا مجموعه ای است که در سال 1402 بالغ بر 80نفر از کارکنانش به جای خانه هایشان راهی آسمان شدند.  با لباس های فرم سبزشان به ماموریت رفتند و برشانه های همکارانشان بازگشتند و از آنها تنها خاطره آخرین خداحافظی ، آخرین نگاه و آخرین لبخند برای همسران و فرزندانشان باقی ماند .

مسیر فراجا مسیر سبز اجرای عدالت و مقابله با بی قانونی است. خط قرمز من و تو آرامش و امنیت شهروندان است.  نه سیلی از خودی و بیگانه نه توهین و تهمت و ناسزاگویی از ناآگاهان و نه سختی ماموریت ها می تواند مانع تلاش و تکاپوی ما شود و نه دلبستگی به خانه و خانواده گام هایمان را در مقابله با مجرمان سست می کند .

همکاران ما مردان و زنان شجاع و با شهامتی  هستند که انتخاب کرده اند آرامش و آسایش خود را پیشکش احساس امنیت و شادی هم وطنانشان نمایند.

تنها آرزوی ما این است که در آخرین روزهای هر سال به پشت سر نگاه کنیم و از مسیری که در راه تحقق آرمان ها و آرزوهای همکاران شهیدمان پیموده ایم احساس غرور و رضایت کنیم.  شاید تلخی قضاوت ها گاهی خسته مان کند اما از ادامه مسیر ناامیدمان نمی کند .  

ما باز هم در کنار هم وطنان مان هستیم .در جاده ها و بزرگراه ها، در ماموریت های نوروزی، در سکوت شبانه خیابان ها، همانطور که در ازدحام و شلوغی و صدای گوش خراش انفجار بمب ها و نارنجک های چهارشنبه سوری هم در کنارشان بودیم و برای برقراری امنیت، زخم هم خوردیم  اما همچنان در مسیر اجرای قانون مصمم ایستاده ایم. هر برگی که از این مجموعه بر زمین می افتد بذری می شود که دوباره از این خاک جوانه می زند و می روید و سروی استوار می شود در برابر تندباد آسیب ها و جرائم و قانون شکنی ها.

این پرچم هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد و این رسالت هرگز فراموش نخواهد شد. این واژگان سرود سپاس و ستایشی بود از یک سال شجاعت و شهامت و هوشمندی و صبوری تو همکار عزیز ..... گام هایت استوار و پابرجا و بهارت سبزتر از همیشه.....

به قلم :سرگرد سمانه مهربانی – معاون اجتماعی پلیس آگاهی تهران بزرگ

 

 

کدخبر: 981858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟