غافلگیری دزد حرفه ای خودروها در شهر زیبا

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو  در محدوده "شهرزیبا"  پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 133 شهرزیبا  قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می برد. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران پلیس در گشت زنی های مستمر متهم را در حین سرقت مشاهده و  دستور ایست اعلام کردند ولی  متهم بلافاصله سوار بر خودرو پراید شده و به سرعت از محل گریخت.

سرهنگ قاسم پور افزود: تیم عملیاتی پلیس در یک عملیات تعقیب و گریز چند دقیقه ای موفق به متوقف کردن خودرو متهم و دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 25 فقره سرقت محتویات داخل خودرو  اعتراف کرد. 

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و شناسایی مال باخگان در دستور کار کلانتری 133 شهرزیبا قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری در پایان  بیان داشت : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن  کردن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری  کنند.

کدخبر: 981652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟