پایان 120 سرقت خودرو باند دزدان مزدا 3 سوار در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع چندین فقره مشابه محتویات خودرو  مشخص شد که 2 سارق  با استفاده از خودرو و موتورسیکلت های مسروقه سرقت ها را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: با حضور کارآگاهان اداره بیستم در محل های سرقت مشخصات ظاهری متهمان در تحقیقات میدانی شناسایی و یا تطبیق مشخصات آن با اطلاعات و تصاویر مجرمان حرفه ای، مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمد مشخص شد که سارقان در تمامی صحنه های سرقت با خودرو و موتورسیکلت های مسروقه به محل سرقت مراجعه و مرتکب تجهیزات و محتویات خودرو اغلب باطری خودرو را سرقت کرده اند.

سردار ولی پور گودرزی با اشاره به کشف شیوه سارقان توسط کارآگاهان این پلیس، ادامه داد: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه کارآگاهان موفق شدند هر 2 سارق را در حالی که با استفاده از یک دستگاه خودروی مزدا 3 سرقت در حال پرسه زنی بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و خودروی مسروقه توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: متهمان به 100 فقره سرقت محتویات خودرو با استفاده از سایل نقلیه مسروقه اعتراف و اظهار داشتند با سرقت وسایل نقلیه مدتی به دفعات محتلف مرتکب سرقت محتویات خودرو می شدند و بعد از گذشت مدتی خودرو  یا موتورسیکلت را رها و  با سرقت وسایل نقلیه دیگری به سرقت محتویات خودرو می پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان در خصوص سرقت وسایل نقلیه اظهار کردند که با همکاری یکدیگر 10 دستگاه خودروی پراید،  3 دستگاه خودروی مزدا 3 در محدوده جنوب تهران و 10 دستگاه موتورسیکلت در محدوده مرکز تهران سرقت کرده اند.

سردار  ولی پور پودرزی در خصوص شناسایی مالخران اموال مسروقه ابراز کرد: با تلاش کارآگاهان اداره بیستم ، 2 مالخری که اموال مسروقه را از سارقان می خریدند در مخفیگاهشان با هماهنگی های قضائی دستگیر و در بررسی های بیشتر از محل اختفای مالخران تعداد 15 باطری  و 2 دستگاه موتورسیکلت به سرقته رفته کشف و متهمان که چاره ای جز به بیان حقیقت نداشتند به مالخری اموال مسروقه و همکاری با سارقان اعتراف کردند.   

وی در خاتمه اضافه کرد: با شناسایی  بیش از 10 مال باخته متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 974836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟