تعقیب و گریز وحشتناک دزدان در جنوب تهران / سارقان خودروها در محاصره پلیس تسلیم شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 15شهریور ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 141 شهرک راه اهن در محدوده بلوار امیر کبیر تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی 405 با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی 405 از مناطق جنوبی تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی 405 پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب می رساند  و بدون توجه به هشدارهای  ماموران به فرار خود ادامه می داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری هر 3 سرنشین شدند.

سرهنگ مافی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی 405 آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت 405 و 20 فقره سرقت‌ خودرو دیگر در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 927338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟