بازداشت دزدانی که شیشه خودروها را می شکستند / در تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت ، محتویات داخل خودرو در غرب استان تهران و وصول شکایت مال باخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با دعوت از شاکی و تحقیقات از وی دریافتند؛ شاکی خودروی 206 سفید رنگ خود را شبانه در یکی از خیابان های غرب تهران پارک کرده و فردای آن روز  هنگام مراجعه متوجه تخریب شیشه عقب و سرقت محتویات داخل خودرو شامل ابزار آلات، کیف حاوی دسته چک، اسناد و مدارک و غیره شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند؛ 2 تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار پس از تخریب شیشه عقب خودرو 206 محتویات داخل خودرو را سرقت و سریعا با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری می شوند.

سردار ولی پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، هر دو سارق  را در 2 عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شدند، اما در ادامه پی جوئی های انتظامی، متهمان به 200 فقره سرقت به همین شیوه و شگرد   3 ماه گذشته  اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت شناسایی سایر مال باختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 935405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟