شلیک دقیق پلیس پایان تعقیب و گریز دزدان خانه تهرانی ها / در یوسف آباد رخ داد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: 13 مهرماه تیم عملیات کلانتری 125 یوسف آباد درحال گشت زنی در محدوده  بلوار آزادگان تهران به یک دستگاه خودرو 206 با 3 سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو به دست آمد، پلاک خودرو 206 دستکاری شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل می شوند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی 206 پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران باتجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با استفاده از شیوه های پلیسی و پس از شلیک چند تیر هوائی موفق به توقیف خودرو و  دستگیری هر 3 متهم شدند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و تعدادی اموال مسروقه از خودروی متهمان کشف و متهمان به سرقت از منازل معترف شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 125 یوسف آباد قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 935138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟