متهمان سرقت به عنف در مشهد دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد افزود: در پی گزارش سرقت به عنف از یک کارگاه در منطقه "خین عرب"، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: چهار جوان با سر و صورت پوشیده شبانه با ورود به داخل یک کارگاه بزرگ تعمیرات یخچال پس از ضرب و جرح و بستن دست و پای نگهبان، ۸۰ دستگاه انواع موتور یخچال های صنعتی و خانگی، ۲ تن آلیاژ برنج و تعدادی ابزارآلات صنعتی به ارزش ببش از هفت میلیارد ریال را با یک دستگاه وانت آریسان که متعلق به مالک کارگاه بود سرقت کردند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ماموران پس از بررسی دقیق اظهارات نگهبان کارگاه و مستندات پرونده، تحقیقات فنی و پلیسی را با برای شناسایی عاملان این زورگیری آغاز کردند و سرنخی از فروش چند دستگاه موتورکولر از سایتهای واسطه گر خرید اینترنتی یافتند.

نگهبان افزود: نیروهای پلیس آگاهی در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه فروشنده اموال مسروقه را شناسایی کردند و با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از نگهداری اموال مسروقه در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد محل شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات چهار عضو این باند سرقت دستگیر شدند و در بازرسی از محل بیشتر اموال مسروقه و خودرو وانت آریسان کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهمان بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند که سه نفر از آنها سابقه دار هستند و در بازجویی، به سرقت اقرار و اعتراف کردند.

نگهبان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

کدخبر: 974677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟