زمینگیر شدن 2 شرور خطرناک نظام آباد تهران

به گزارش رکنا، سرگرد محمد زیدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص شرارت 2  اراذل و اوباش  با استفاده از سلاح سرد و تفنگ ساچمه ای دریافت کردند و خبر اولیه حاکی از این بود  متهمان علاوه بر قدرتنمایی با سلاح با شهروندان درگیر شده اند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل بررسی های پلیسی آغاز و به دست آمد، متهمان 2 شرور سابقه دار منطقه نظام آباد بوده که  دارای سوابق شرارت و درگیری فراوانی می باشند و همچنین در این درگیری 2تن از شهروندان را  مورد ضرب و جرح و صدمه بدنی قرار داده اند.

زیدی  خاطر نشان کرد: ماموران سازمان  اطلاعات،  با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از  مخفیگاه متهمان علاوه بر تفنگ ساچمه ای تعدادی  سلاح سرد کشف و توقیف شد تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

 

کدخبر: 973017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟