بازداشت 13 مرد که با جان مرد پول به جیب می زدند / در مازندران فاش شد

به گزارش رکنا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان این که، در ماه های اخیر، یک باند در امر قاچاق دارو های مخدر در شبکه های دولتی استان شناسایی و ۱۳ نفر دستگیر شدند، گفت: در دولت سیزدهم برای ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان و سوداگران مرگ ۷۴۰ میلیارد ریال از اموال این سوداگران مواد مخدر مصادره و به فروش رسید.

علی شیرازی بیان داشت: با توجه به تدوین سند جامع مبارزه با اعتیاد مواد مخدر مازندران در بُعد مقابله، بیش از ۱۰ تن انواع مواد مخدر در این استان امسال کشف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: برای اولین بار در سطح کشور یک باند در امر قاچاق داروهای مخدر در شبکه های دولتی استان شناسایی و ۱۳ نفر دستگیر شدند که ارزش مالی قاچاق آنها بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

شیرازی با بیان این که، دولت سیزدهم در جهت پیشگیری خانه "یاری گران زندگی" در آموزش و پرورش راه اندازی شد، بیان داشت: این ۲ خانه یک هزار مدرسه استان را تحت پوشش قرار می دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: در ۴۴۱ روستای مازندران خانه یاری گران زندگی راه اندازی شد که این امر برای اولین بار در دولت سیزدهم صورت گرفت.

 

کدخبر: 972279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟