قتل مسلحانه نوعروس تهرانی روی تخت خوابش / تازه داماد سکوت کرد

به گزارش رکنا، شامگاه 10 مرداد ماه سال گذشته مردی با کلانتری کیانشهر تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسر ۲۳ ساله‌اش به نام نیلا خبر داد.

 با این تماس ماموران به خانه این زوج رفتند و با پیکر خونین زن جوان در تخت خواب روبه رو شدند. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهر ۳۰ ساله وی به نام آرش به ماموران گفت: چند ساعت قبل مادر همسرم با من تماس گرفت و گفت چند بار با نیلا تماس گرفته و کسی پاسخ نداده است. او نگران دخترش بود که گفتم همسرم در خانه است. من از او خواستم تا مقابل در برود. خودم هم فوراً مقابل در خانه رفتم اما همسرم در را باز نکرد. من و مادر زنم قفل در را شکستیم و وارد شدیم. همسرم در تخت خواب جان سپرده بود.

رد فرضیه خودکشی

 در حالی که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت گلوله به قفسه سینه نو عروس اعلام کرده بودند تحقیقات پلیسی آغاز شد. جسد نو عروس در حالی در تخت خواب پیدا شده بود که دو دست وی در پشت سرش قرار داشت و این موضوع فرضیه خودکشی را رد می کرد.

 این در حالی بود که همسرم آرش مدعی بود همسرش سابقه خودکشی داشته و قطعاً به استقبال مرگ رفته است.

 در ادامه کارشناسان اعلام کردند عامل جنایت برای اینکه همسایه‌ها صدای شلیک را متوجه نشوند گلوله را از پشت یک بالشت و از فاصله بسیار نزدیک به  عروس شلیک کرده است. همین مدرک کافی بود تا نوک پیکان اتهام به سمت تازه داماد بچرخد و آرش به عنوان تنها مظنون بازداشت شود .اما وی اتهام قتل همسرش را نپذیرفت.

تازه داماد در دادگاه

با این حال و با شکایت اولیای دم، برای تازه داماد کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر نیلا برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

پدر قربانی گفت: دخترم و آرش دختر عمو و پسر عمو بودند که ۷ سال قبل با هم نامزد کردند .اما  آنقدر در این مدت با هم اختلاف داشتند که ما هر بار به بهانه‌ای برگزاری جشن عروسی را به تعویق می انداختیم. حدود یک سال قبل جشن عروسی را برگزار و زندگی مشترک را آغاز کردند  ولی در این مدت مدام با هم اختلاف داشتند.

وی ادامه داد: آرش که پسر برادرم است سابقه حمل و نگهداری مواد مخدر و سرقت در پرونده اش دارد. من شک ندارم او به خاطر اختلاف با دخترم او را با شلیک گلوله کشته  و حالا با دروغگویی‌هایش قصد دارد از مجازات در امان بماند. کارشناسان تایید کرده‌اند وقتی  جسد دخترم روی تخت خواب پیدا شد دو دست او زیر سرش قرار داشت و او نمی‌توانسته دست به خودکشی زده باشد. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای دامادم حکم قصاص می‌خواهم.

 وقتی تازه داماد در جایگاه ویژه ایستاد اتهام قتل همسرش را نپذیرفت.

وی گفت: قبول دارم با همسرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. او قبلاً هم دست به خودکشی زده بود و شک ندارم آخرین بار با شلیک گلوله به استقبال مرگ رفته است. من بی دلیل بازداشت شده‌ام و بی گناه هستم. وقتی همسرم در خانه جان سپرد من در محل کارم حضور داشتم و از  سرنوشت او هیچ اطلاعی ندارم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 969999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟