راننده موتور پلاک مخدوش یک موبایل قاپ حرفه ای بود / در تعقیب و گریز پلیسی فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه از سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران مبنی بر موبایل قاپی یک موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در محدوده "مرکز" تهران ، تیمی از ماموران اداره هیجدهم پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات با راهنمایی مال باختگان به محل وقوع سرقت اعزام شدند و با انجام تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری  سارق را به دست آوردند.

وی افزود: با شناسایی شیوه کار موتورسوار، گشت زنی های انتظامی و هدفمند آغاز تا اینکه گشت انتظامی پلیس آگاهی به موتورسواری که با موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال زاغ زنی شهروندان بود مشکوک و به سرعت وارد عمل شدند.

سردار ولی پور گودرزی  گفت: در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متهم متوقف و موتورسوار که مشخصات ظاهری وی با سارق مطابقت داشت دستگیر شد و متهم در همان تحقیقات اولیه به 20 فقره موبایل قاپی با استفاده از موتورسیکلت سرقتی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی  افزود: متهم در پی جویی های انتظامی اعتراف کرد، موتورسیکلت را از پارکینگ ساختمانی ربوده و با مخدوش کردن پلاک آن با استفاده از غفلت افراد عبوری موبایل قاپی می کرده است.  

وی گفت: با شناسایی 20 مال باخته متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

 

کدخبر: 969868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟