شلیک مرگبار به مالباختگان شرکت پیش‌ فروش خودرو در قزوین / به پلیس هم شلیک کرد!

به گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح دستگیری این متهم بیان کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تجمع تعدادی از مالباختگان یکی از شرکت‌های خودرویی در شهرستان تاکستان، گروهی از مأموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در جریان این تجمع، فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری به سمت مالباختگان تیراندازی کرد که ۱۵ نفر از تجمع‌کنندگان و یک نفر از مأموران پلیس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته یکی از مصدومان جان خود را از دست داد و بلافاصله مأموران پلیس با شناسایی متهمِ مسلح در کمترین زمان ممکن وی را به همراه یک قبضه اسلحه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست تا ضمن در پیش گرفتن سعه‌صدر در بحث شرکت‌های خودرویی، اجازه دهند موضوع توسط دستگاه قضایی رسیدگی شود.

فرمانداری تاکستان نیز پس از این حادثه با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح جزئیات تیراندازی در تجمع سرمایه‌گذاران شرکت خودرویی پرداخت.

در این رابطه ذبیح‌الله باقری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تاکستان در تشریح حادثه اظهار کرد: در پی فراخوان غیرقانونی یکی از صفحات اینستاگرامی، تجمعی در ساعت ۲۱ جمعه مورخ ۱۳ بهمن مقابل در منزل یکی از عوامل شرکت الماس خودرو شکل گرفت.

وی افزود: در دقایق پایانی این تجمع، بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری به سوی جمعیت توسط یکی از منسوبین به شرکت مذکور، تعدادی از حاضرین زخمی و یک نفر نیز جان خود را از دست داد. آسیب‌دیدگان این حادثه شامل یکی از عوامل نیروی انتظامی و چند نفر از عابرین پیاده و بقیه از تجمع‌کنندگان بودند.

وی در پایان گفت: ضارب با تلاش نیروی انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

کدخبر: 969461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟