کشف لوازم یدکی تقلبی در تهران / شیادان 100 میلیاردی دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو (تقلبی) در کارگاهی در محدوه اتوبان سعیدی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 155 نعمت آباد قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه نشان از این داشت، مالک کارگاه با همدستی فردی اقدام به جمع آوری قطعات خودرو متفرقه، مستعمل و ضایعاتی نموده و پس از انتقال به کارگاه  با  تعمیر و تغییر این کالاها آنها را با  بسته بندی جدید با عنوان قطعات خودرو های  شرکتی با برندهای مختلف معتبر  در  سطح  شهر تهران توزیع می کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: پس از  هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان وزارت سمت، از محل کارگاه بازدید و در بررسی های بیشتر  از این مکان، یکصد هزار  عدد انواع قطعات تقلبی مانند دینام و لنت ترمز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری  تهران با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده 100میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این افراد به جرم ارتکابی اعتراف و ضمن پلمپ کارگاه هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "قاسم پور " در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب تولید و توزیع  کالای تقلبی توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کدخبر: 969290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟