بازداشت دزد حرفه ای توسط پلیس کلانتری بانوان مشهد / سرهنگ سمیه گلزاری دستور داد

به گزارش رکنا، افسران دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در پی دریافت گزارشی از سرقت یک دستگاه پراید از مقابل منزل مسکونی، تحقیقات گسترده ای را با هدایت مستقیم سرهنگ سمیه گلزاری(رئیس کلانتری بانوان) آغاز کردند و با بررسی سرنخ‌ها به سارقی حرفه ای رسیدند که سوابق وحشتناکی مانند سرقت به عنف خودرو را در کارنامه سیاه خود داشت.

طولی نکشید که نیروهای انتظامی با تدابیر ابلاغی از سوی فرمانده انتظامی مشهد برای مبارزه قاطعانه با سارقان و مالخران، عملیات دستگیری این دزد حرفه‌ای را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

با دستگیری وی ، بازجویی‌ها آغاز و مشخص شد که وی با همدستی یکی از دوستانش، خودروی پراید را از بولوار شهید فکوری به سرقت برده و در مکان دیگری مخفی کرده‌اند.

ساعتی بعد، این سارق جوان، عوامل انتظامی را به منزلی برد که علاوه بر خودروی پراید مذکور،تعداد زیادی لوازم و قطعات سرقتی خودرو به همراه یک دستگاه پراید دیگر کشف شد که متهمان با استفاده از آن به خودروهای دیگر دستبرد زدند. تحقیقات افسران دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد برای شناسایی مال‌باختگان و ریشه‌یابی دیگر سرقت ها یا اعضای این باند در حالی ادامه دارد که مقام قضایی دستورات ویژه ای را نیز برای دستگیری متهم فراری این پرونده صادر کرده است. 

کدخبر: 969137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟