مرد باوفا 6 سال در کنار جنازه همسرش زندگی می کرد

به گزارش رکنا، در اوایل سال جدید میلادی، «جان» ۲۹ ساله پسر «رابرت ری» به کلانتری شهرستان کلمبیانا اعلام کرد که پدر ۷۰ ساله اش، در مزرعه خود از دنیا رفته است.

پس از اینکه جان، مرگ رابرت را گزارش کرد، به مقامات پلیس گفت که جسد دیگری نیز در این ملک وجود دارد.

در ابتدا، کسی نتوانست جسد دیگر را در این مزرعه ۴۰ هکتاری پیدا کند. با این حال، کلانتر برایان مک لافلین و یک افسر دیگر یک خودروی کاروانی را در پشت انبار مشاهده و جسد همسر رابرت را در داخل این خودرو پیدا کردند.

جان به بازرسان گفت که پدرش که در روز ۳۱ دسامبر درگذشت با جسد همسر مرده‌اش یعنی «پگی ریا» در داخل این کاروان زندگی می‌کرده است. پسر آن‌ها گفت که مادرش در سال ۲۰۱۷ در سن ۶۴ سالگی درگذشته است.

اکنون گزارش شده رابرت در شش سال گذشته به تنهایی از بقایای همسرش مراقبت می‌کرده است. کلانتر گفت که بدن او توسط گیاهان احاطه شده، در یک پتو پیچیده شده بود و تا زمانی که شوهرش زنده بوده به خوبی حفظ شده بوده است.

کلانتر مک لافلین می‌گوید: «من تقریباً ۳۴ سال است که به عنوان کلانتر مشغول به کار هستم و هرگز چیزی شبیه به این را ندیده ام. جسد‌های زیادی را مشاهده کرده ام که بعد از مدت بسیار کوتاه تری که از فوت آن‌ها گذشته، اما بسیار بیشتر از این جنازه که ۶ سال از مرگش می‌گذرد دچار فروپاشی شده و چیزی از آن‌ها باقی نمانده بوده است.»

کلانتر، جسد پگی را به بخش پزشکی قانونی شهرستان کلمبیانا فرستاد که سپس به دفتر بازرسی پزشکی شهرستان کویاهوگا منتقل شد. مشخص شد رابرت و پگی هر دو به دلایل طبیعی مرده اند.

پزشکی قانونی جسد پگی را از نظر علت مرگ و تاریخ تقریبی مرگ ارزیابی و تأیید کرد که او شش سال می‌شود که درگذشته است.

پسر آن‌ها اعلام کرده که بر طبق وصیت پدرش او و مادرش در کنار هم به خاک سپرده خواهند شد.

کدخبر: 965567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟