قتل خونین زن مطلقه پایان 4 سال رابطه عاشقانه مرد تهرانی / به من خیانت کرده بود!

به گزارش رکنا، وی در دادگاه اشک ریخت و مدعی شد قربانی را عاشقانه دوست داشته و نمی‌خواسته او را بکشد، اما تحت تاثیر حرف‌های مرد همسایه دست به جنایت زده است.

قتل زن جوان در خانه

ساعت ۱۳ ظهر 3 مرداد ماه امسال مردی هراسان با اورژانس تماس گرفت  و کمک خواست.

وی گفت با ضربه‌های چاقو زن ۴۰ ساله‌ای به نام سارینا را زخمی کرده است.

 پیکر خونین سارینا به بیمارستان امام حسین منتقل شد اما وی صبح روز بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .

مرد ۴۸ ساله به نام کیارش که با اورژانس تماس گرفته بود خودش را عامل جنایت معرفی کرد و  گفت: 4 سال با سارینا رابطه عاشقانه داشتم و می‌خواستم با او ازدواج کنم .اما مدتی بود به رفتارهای او مشکوک شده بودم .به همین خاطر در اوج عصبانیت به خانه او در خیابان صفایی نارمک رفتم و او را با چاقو زدم.

 وی در حالی که به شدت ابراز پشیمانی می کرد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد .

جلب رضایت اولیای دم

وی در مدت کوتاهی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب از جنبه عمومی جرم در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران  پای میز محاکمه‌ ایستاد .

در ابتدای جلسه کیارش ۴۸ ساله که فوق لیسانس ادبیات فارسی دارد روبه روی قضات ایستاد و گفت: ۶ سال بود از شهرستان به تهران آمده بود و با ماشین کار می کردم. ۴ سال قبل با سارینا که از همسرش جدا شده بود آشنا و به او علاقمند شدم .در این مدت ما رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر داشتیم. من در این سال‌ها ۷۰ میلیون تومان پس اندازم را به او داده بودم و  او را مانند همسرم می‌دانستم .اما مدتی بود به رفتارهایش مشکوک شده بودم. آخرین بار گفته بود قصد دارد  به شهرستان بروجرد برود و خانواده‌اش را ببیند .من حرفش را باور کردم .اما چند روز بعد مرد همسایه  حرف‌هایی زد  که از شنیدن آن شوکه شدم .مرد همسایه به من  ‌گفت سارینا در این مدت در تهران بوده و حتی شب گذشته همراه یک مرد با تیبا مشکی  به خانه برگشته است .من از شنیدن این حرف‌ها کنترل اعصابم را از دست دادم و تصمیم به خودکشی گرفتم .

وی ادامه داد:من  در خیابان‌ها چرخ می‌زدم که به پمپ بنزین رفتم و از یکی از دوستانم در پمپ بنزین چاقو خواستم .من قصد داشتم به خانه سارینا بروم و مقابل چشمانش خودم را بکشم .به همین خاطر به خانه سارینا رفتم و موضوع را به او گفتم ولی او ناباورانه گفت  دیگر نمی‌خواهد ارتباطش را با من ادامه دهد.من  از او خواستم ۷۰ میلیون تومانی را که به او داده ام پس بدهد .اما قبول نکرد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چند ضربه چاقو به او زدم  و وقتی سارینا روی زمین افتاد متوجه شدم اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام .به همین خاطر فوراً با اورژانس تماس گرفتم.

پشیمانی در دادگاه

 وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: باور کنید من عاشق سارینا بودم و حرف‌های مرد همسایه باعث شد به جنون دچار شوم و چنین تصمیمی بگیرم. من اصلاً نمی‌خواستم سارینا را بکشم .باور کنید به آنجا رفته بودم تا مقابل چشمانش خودکشی کنم. من پشیمان هستم .

وی ادامه داد: من  با پرداخت دیه توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم .حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 965360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟