قتل هولناک کودک 18 ماه به دست مادر سنگدل و نامزدش + عکس

به گزارش رکنا، در 28 نوامبر 2020 مرگ مشکوک کودک 18 ماهه‌ای به پلیس شهر فاورشام در انگلیس اطلاع داده شد. کودک خردسال که آلفی فیلیپس نام داشت با مادرش به نام سیان و نامزد وی به نام جک زندگی‌ می‌کرد و پزشکان بیمارستان می‌گفتند که با توجه به‌وجود آثار کبودی بر بدن کودک، احتمالا او در اثر شکنجه جان‌ باخته است.

جسد کودک به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که بیش از 70 جراحت و شکستگی در بدن نحیف او وجود دارد اما آنچه باعث مرگش شده، موادمخدر بوده و وی بر اثر مصرف کوکائین جان باخته بود. با توجه به گزارش پزشکی قانونی مادر کودک و نامزد او دستگیر شدند. آنها هر دو به کوکائین و مشروبات الکلی معتاد بودند و در تمام مدتی که این زوج با هم زندگی می‎کردند کودک را مورد آزار و شکنجه قرار می‌دادند. جک در اعترافاتش به پلیس گفت: شب قبل از مرگ آلفی، سیان برای خرید مواد‌مخدر بیرون رفته بود. آلفی از خواب بیدار شد و شروع کرد به گریه کردن. من در حال خوبی نبودم و نیاز به مصرف مواد داشتم. این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی من شد و برای ساکت کردن آلفی به او حمله کردم و وی را کتک زدم. وقتی مادر کودک به خانه برگشت، به او مواد دادیم که گریه نکند و پس از آن بود که متوجه شدیم او مرده است و وی را به بیمارستان بردیم.

با اعترافات این زن و مرد، جلسه محاکمه آنها مدتی قبل برگزار شد. در زمان صدور حکم، جاستیس کاوانا، قاضی دادگاه گفت که بررسی‌ها نشان می‌دهد که در روزهای منتهی به قتل آلفی، او مورد تعرض جنسی نیز قرار گرفته است.

این زوج پس از یک دادگاه 9هفته‌ای به اتفاق آرا به اتهام قتل آلفی مجرم شناخته شدند. روز جمعه قاضی این دو شیطان را به حبس ابد محکوم کرد.

کدخبر: 964225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟