فیلم تلخ از مراسم تشییع جنازه خانواده رستوراندار میاندوابی که در آبادان کشته شدند + جزییات

به گزارش رکنا،مراسم تشیع جنازه اعضای یک خانواده تبریزی که در شهر آبادان مورد هدف گلـوله قرار گرفته بودند برگزار شد.

در این حادثه تلخ ۴ عضو از این خانواده کشته شده و 2 نفر دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

جزئیات خبر

ساعت 23 شب روز 13 دی ماه خبر به قتل رسیدن اعضا یک خانواده در محله ذوالفقاری آبادان منجر به ایجاد رعب و وحشت برای مردم شد.

3 تن از اعضا این خانواده که از این مهلکه جان سالم به در برده بودند با نیرو انتظامی تماس گرفته و اتفاق تلخی که برای اعضا خانوادیشان رخ داده بود را گزارش دادند.

ماموران در محل حادثه حاضر شدند و زمانیکه وارد خانه شدند با جسد 4 زن و مرد و بچه و 2 نفر دیگر که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند روبرو شدند.

در این تیراندازی خونین 4 تن از جمله مادر زن و پدر زن مرد آبادانی، پسر نوجوان او و خواهر زنش جان خود را از دست داده اند و صاحب رستوران  و همسرش که هدف گلوله قرار گرفته بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

5 روز بعد از این قتل خونین سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اعلام کرد:  به دنبال وقوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در ۱۳ دی ماه سال جاری در یکی از مناطق شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی خبره از پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس، پس از اخذ نیابت قضائی، به محل، اعزام و طی عملیاتی هدفمند، دو شرور همدست قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند ادامه داد: در این عملیات‌، قاتل که هیچ راهی برای فرار نداشت، در اقدامی جنون آمیز، با اسلحه در اختیار، به زندگی خود پایان داد.

 

کدخبر: 963340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟