مرگ دومین قربانی تیراندازی مرگبار در پمپ بنزین یک صد دستگاه خرمشهر + عکس

به گزارش رکنا، در پی وقوه د رگیری مسلحانه بین ۲ طایفه در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر،در آذر ماه سال جاری که به دنبال اختلافات ملکی بوده تعداد ۵ نفر از هر ۲ طایفه مجروح و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحت فوت کرد و عصر روز جمعه22دی ماه نیز یک نفر از مجروحان این درگیری پس از حدود یک ماه جانش را از دست داد.

رئیس پلیس خرمشهر در زمان درگیری عنوان کرده بود که ۱۱ نفر از عاملان اصلی درگیری را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی عملیات‌های منسجم و ضربتی دستگیر واز آنها سلاح جنگی کلایشنکف کشف وضبط کرده اند.

 به دنبال این درگیری ساعت یک بامداد دوشنبه 27 آذرماه فرد یا افراد ناشناس با سلاح جنگی به سمت یک جوان در پمپ بنزین یکصد دستگاه در بلوار شلمچه شلیک کردند که فرد تیر خورده باتوجه به تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت درون بیمارستان ولیعصر خرمشهر فوت کرد.

گفته میشود در پی درگیری طایفه ای در خرمشهر باسلاح گرم  وقتل یک نوجوان وتیر خوردن فردی دیگر افراد طایفه مقتول به قصد تلافی اقدام به تیراندازی به سمت پمپ بنزین ی که متعلق به طایفه قاتل بود شلیک میکنند که این امر باعث مرگ این فرد بیگناه در پمپ بنزین میگردد

پس از این تیراندازی صاحب پمپ بنزین متواری است  و رئیس شورای روستایی جدیده نیز بازداشت وتحت نظر میباشد.

لازم به ذکر است در زمان درگیریهای طایفه ای خرمشهر ساعت 3 بامداد  دوشنبه27 آذر ماه افراد ناشناس اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی در منطقه سلیچ آبادان کردند و از محل متواری شدند که در این تیراندازی نگهبان بازار به طور اتفاقی مورد اصابت گلوله از ناحیه کتف قرار گرفت.

گفته میشود این تیراندازی به دنبال درگیری طایفه ای خرمشهر بوده که افراد مسلح به قصد انتقام گیری   واقدام به قدرتنمایی برای طایفه  مقابل  به صورت اشتباه فردی بیگناه را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 963279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟