قصاص پایان مسابقه رالی خیابانی که به جنایت کشید / در تبریز رخ داد + جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز و طبق گفته بازپرس ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، بامداد چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه سال 1400، در پی درگیری مابین دو جوان در اتوبان پاسداران تبریز، یکی از آنان در اثر اصابت چاقو به قتل می رسد.

جوانانی که مسابقه رالی مابین خود برگزار کرده و نهایت آن به اتوبان مذکور ختم شده بود.

اما در همان دقایق اولیه بازپرس پرونده دستور دستگیری متهم متواری را به کارآگاهان پلیس آگاهی استان صادر کرده بود؛ کارآگاهان نیز با همکاری پلیس اطلاعات تنها بعد از گذشت یک روز از وقوع قتل، صبح پنج شنبه 14 بهمن 1400متهم ۱۸ ساله را دستگیر می نمایند.

علت درگیری

طبق گفته بازپرس، مقتول همراه 3 تن از دوستان خود سوار بر خودروی شخصی و نیز متهم که وی نیز به همراه دو تن از دوستانش سوار بر خودروی شخصی خود بودند؛ مسابقه رالی مابین خود برگزار می کنند؛ که سرانجام این مسابقه منجر به وقوع درگیری بین طرفین می شود؛ متهم از ماشین پیاده شده و به سمت مقتول حمله می کند و قبل از آن که مقتول فرصت پیاده شدن از ماشین را داشته باشد با ضربه چاقو وی را از پای درمی آورد.

گزارش رکنا حاکی است، جلسه رسیدگی به اتهام مرد جوان در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان برگزار و با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، قضات دادگاه مذکور رای به قصاص متهم جوان صادر کردند.

فاطمه قلی پور گنجه لو

کدخبر: 961950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟