شیاد میلیاردر در گرمسار دستگیر شد / شگردش ماهرانه بود + جزییات

به گزارش رکنا، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: با وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز جعلی با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد، متهم با مراجعه به واحدهای صنفی سطح شهر و جلب اعتماد و اغفال فروشندگان اقدام به خرید کالا کرده و با انجام چند عملیات بانکی درنهایت رسیدی را با تلفن همراه خود مبنی بر انتقال وجه به روئیت فروشنده رسانده و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و استعلامات سامانه جامع اطلاعاتی پلیس آگاهی سرانجام متهم به هویت مشخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از دلالت وی به پلیس آگاهی شهرستان به ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

آقازاده از شهروندان خواست تا افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۳۲۱۸۳۷۶۲۱ تماس بگیرند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کدخبر: 960084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟