بازسازی صحنه وحشت آفرینی شرور مسلح مقابل بیمارستان مفرح تهران + فیلم و جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران در خصوص درگیری مسلحانه روبروی بیمارستان مفرح تهران به خبرنگار رکنا گفت: اوایل هفته جاری خبر یک درگیری مسلحانه به پلیس گزارش شد و در آن اعلام شد که 2 گروه روبروی بیمارستان مفرح با هم درگیر شده واقدام به تیراندازی ایجاد رعب و وحشت برای مردم آن محله و بیماران بیمارستان شده و پا به فرار گذاشتند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران اظهار داشت: در این درگیری یکی از  اراذل و اوباش به خانه اش مراجعه و با سلاح کلت کمری به محل جرم برگشته و اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد و به همراه دوستانش به سرعت با یک خودرو تیبا به یکی از شهرهای شمالی فرار کردند.

سرهنگ راستی در ادامه گفت: از همان ساعات ابتدایی شناسایی و بازداشت این اراذل و اوباش در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفت و در کمتر از 48 ساعت خودروی این مجرمین در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر 2 نفرشان بازداشت و به تهران منتقل شدند،این مجرمین در همان ساعات ابتدایی بازداشت و پس از اعترافات اولیه این اراذل و اوباش 3 قبضه قمه و یک سلاح جنگی آمریکایی به همراه دو خشاب از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ راستی در انتها تاکیید کرد: پلیس اطلاعات در تهران مسئول مبارزه با اراذل و اوباش است و هیچ شروری در کشور وجود ندارد که ما نتوانیم او را بازداشت کنیم، لذا از مردم می خواهیم اگر مواردی اینگونه را دیدند به پلیس مراجعه کرده و شکایت خودشان را ثبت کنند.

من به تمامی اراذل و اوباش هشدار می دهم که با آنها شوخی نداشته و اگر بر روی مردم قمه بکشند جواب آنها را گلوله خواهیم داد.

 

کدخبر: 958695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟