رانندگی مرگبار پسر 12 ساله با وانت در جاده رزن + جزییات تلخ

به گزارش رکنا، سرهنگ علی فکری رییس پلیس راه استان همدان روز شنبه اظهار کرد: یک دستگاه وانت بار از مسیر رزن به سمت گردنه آوج در حال تردد بود که راننده خواب آلود به قسمت پشت کامیون کشنده برخورد کرد.

وی علت این سانحه را بی توجهی به جلو ناشی از خواب آلودگی دانست و افزود: سرنشین ۱۲ ساله خودروی وانت به علت شدت جراحت وارده در این سانحه، جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: داده های آماری گویای کاهش آمار سوانح فوتی در شهرستان رزن در هشت ماهه سال جاری است که این کاهش ناشی از حضور و کنترل بیشتر و رفع نقاط حادثه خیز است.

سرهنگ فکری ادامه داد: با این وجود ۲ مسیر حادثه خیز رزن شامل امیرآباد به قروه درجزین و رزن - دمق نیاز به ایمن سازی دارد تا شمار سوانح تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

وی بیان کرد: جاده امیرآباد به قروه درجزین با وجود تردد بالا اما دارای نواقصی همچون عرض کم، نبود شانه خاکی برای توقف و متناسب نبودن میزان تردد با گنجایش جاده است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: میزان تقاطع های آنتنی و روستاهای حاشیه این جاده فراوان است و ساکنان در این روستاها نیز از این مسیر برای تردد استفاده می کنند که برخی مواقع رعایت نکردن حق تقدم حین ورود از فرعی به اصل موجب بروز سوانح جرحی و فوتی می شود.

سرهنگ فکری افزود: جاده رزن - دمق نیز از دیگر جاده های حادثه خیز شهرستان رزن به شمار می رود که نواقص آن همانند جاده امیرآباد - درجزین است بنابراین برای ایمن سازی آن باید اقدام لازم صورت گیرد.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است و یک هزار و ۵۳۰ نیروی انتظامی، امدادی و خدماتی زمستان امسال ایمن سازی راه های برای تردد مسافران را بر عهده دارند.

کدخبر: 957178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟