زندان عاقبت نامادری سنگدل

به گزارش رکنا ؛ حسین مجیدی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: دختر بچه چهار ساله ارومیه‌ای که بر اثر ضربات نامادری هوشیاری خود را از دست داده است، اکنون در بیمارستان بوده و نامادری وی تفهیم اتهام و روانه زندان شده است.

وی از اعزام معاون دادستان، بازپرس ویژه قتل به بیمارستان کودکان شهید مطهری ارومیه جهت عیادت دختر بچه چهار ساله خبر داد و افزود: این کودک پنجشنبه شب بر اثر ضربات نامادری هوشیاری خود را از دست داده و روز جمعه نیز دادستانی از آن باخبر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه ناگوار و اطلاع دادستانی مرکز استان بلافاصله دستور دستگیری این نامادری سنگدل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی از بازداشت متهمه به اتهام ضرب و جرح عمدی و شروع به قتل خبر داد و افزود: اکنون متهم روانه بند نسوان زندان مرکزی ارومیه شده است.

مجیدی با توصیه به شهروندان در خصوص بالابردن مهارت‌های زندگی یادآورشد: با فرهنگ سازی متناسب در زندگی خود از فروپاشی خانواده‌ها ممانعت کنید تا شاهد پیامدهای این‌چنینی ناشی از طلاق و ضرب و جرح عمدی توسط نامادری یا ناپدری نباشیم.

ضرب و جرح کودک چهار ساله ارومیه‌ای به دست نامادری در فضای مجازی باعث ناراحتی شهروندان شد و عموم مردم از دادستان تحت عنوان مدعی‌العموم خواستار پیگیری موضوع شدند.

 

کدخبر: 955720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟