ثبت تردد 4 میلیونی تردد خودروها در معابر شهر تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : پس از رصد معابر شهر تهران از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه 22 آذر ماه از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران مشاهده کردیم ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران  رو به افزایش است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ،شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک سنگین می باشند .  

سرهنگ شریفی در ادامه گفت : بنابر گزارشات به دست رسیده اعلام می کنیم بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه علامه از دهکده ، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم .  

این مقام انتظامی اظهار کرد: در خیابان آزادی مسیر غرب به شرق از یادگار و زیرگذر یادگار ، جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی بوده و همچنین تردد در تونل توحید تبه صورت منظم انجام می شود.

سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در حد فاصل بزرگراه حکیم تا بزرگراه همت، همچنین بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.  

رئیس مرکز اطلاع رسانی پیس راهور تهران تصریح کرد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی به صورت فعال به منظور کنترل حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها مستقر شده تا بدین صورت نظم خاصی را به معابر شهری شاهد باشیم.

سرهنگ علی اصغر شریفی افزود : بی نظمی ها و رفتار های هنجارشکنانه به منظور زودتر رسیدن رانندگان به مقصد در خروجی ها رمپ ها و همچنین تغییر مسیرهای ناگهانی در حین حرکت باعث ترافیک و تصادف می شوند به همین دلیل از رانندگان تقاضا می کنیم تا در حین رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بین خطوط حرکت کرده و جهت تغییر مسیر از چراغ راهنما استفاده نمایید .  

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در انتها خاطر نشان کرد: بزرگراه شهید نواب یکی از معابر پرتردد بزرگراهی در جنوب شهر تهران به حساب می آید و به علت شاه راه بودن آن نیز همیشه بار ترافیکی در این مسیر بیشتر از سایر معابر دیگر بوده لذا همه روزه و در ساعات ابتدایی روز افزایش حجم ترافیک در این معبر هستیم .

 

کدخبر: 954671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟