بازداشت عاملان بدنامی پلیس تهران / در نقش پلیس پول به جیب می زدند

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت، بیان داشت: در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری 114 غیاثی مبنی بر اخاذی توسط 2 مرد جوان با عنوان مامور در خیابان میرهاشمی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار عملیات کلانتری 114 غیاثی قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آن را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در حال گشت زنی، متهم با همان مشخصات اعلامی را در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی داخل پارک مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم کارت شناسایی جعلی و تجهیزات پلیسی کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بازجویی از متهم دستگیر شده، مخفیگاه عامل اصلی که خود را سرکلانتر ششم معرفی میکرد شناسایی و با اخذ حکم ورود به منزل از مراجع قضائی وارد مخفیگاه شده و متهم را دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی گاز اشک آور و بیسیم کشف شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

کدخبر: 952749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟