تولد نوزاد عجول در کابین اورژانس  + عکس و جزییات

به گزارش رکنا ، وحید شادی نیا اظهار کرد: صبح امروز سه شنبه۱۴ آذر ۱۴۰۲ تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در محور خواجه به تبریز محدوده، ۱۰ کیلومتر مانده به تبریز از دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان دریافت شد و بلافاصله توصیه‌های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس یعنی پایگاه اورژانس خواجه به محل فوریت اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس خواجه در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرایند زایمان آغاز شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک و مدیریت فرایند زایمان انجام شد و بند ناف که دور گردن نوزاد پیچیده شده بود، آزاد شد.

شادی نیا ادامه داد: نوزاد متولد شده پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز منتقل و مادر و نوزاد با حال عمومی مطلوب تحویل زایشگاه شد.

خبرنگار ناصر غلامی هوجقان

کدخبر: 952372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟