اعترافات دردناک در بازسازی صحنه قتل همزمان 2 برادر در گلستان + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، یک ساعت از بامداد گذشته بود که سکوت خیابان ۲۴ متری چمران واقع در شهر گلستان با ویراژ خودروی پژو با صدایی ناهنجار شکسته شد.

در حالیکه راننده مست با 2 پسر دیگر و 2 دختر جوان با موزیک صدای بلند سعی داشتند آرامش را با دوردور های خود بربایند درهمین لحظه با دو برادر که که در همان حوالی برای استفاده از خدمات عابر بانک به خیابان آمده بودند رودرو می شوند. راننده مست که با فحاشی و الفاظ زشت دو برادر را صدا می‌کند پس از چند لحظه آنها توقف کرده وبا دو برادر درگیر می‌شوند که در مقابل دو برادر که به مستی آنها پی برده بودند سعی می‌کنند با آنها صحبت کنند.

درهمین لحظه راننده مست پشت فرمان نشسته و در یک چشم بر هم زدن آن دو را زیر می‌گیرد متاسفانه دو برادر به خاطر شدت صدمات وارده دردم جان باختند و با مرگ آن دو بود که بازپرس کشیک قتل با دستور ویژه از سوی دادستانی موضوع رسیدگی به این پرونده را در اختیار گرفت.

کارآگاهان جنایی بهارستان پس از دو هفته در تحقیقات گسترده توانستند رد عاملان این دو جنایت تکان دهنده را  دستگیر کنند.

 متهمان دستگیر شده صبح دوشنبه در بازسازی صحنه جنایت مدعی شدند که پس از گذراندن تولد  یکی ازدوستانشان درحالیکه مست بودند با خودرو خود برای دور دور به محل جنایت می‌آیند که حین ویراژ در خیابان با مقتولان روبرو می شوند پس از درگیری هنگامی که به خودرو خود می‌روند براساس آنچیزی که متهم اصلی پرونده مدعی شده وقتی می‌بیند که یکی از مقتولان با گوشی خود در حال تماس با پلیس است یا درحال عکس گرفتن شماره پلاک خودرو است با اصرار دوستم که کنارم نشسته بود و مدام میگفت الان پلیس می آید فرار کنیم من پشت فرمان نشستم و با سرعت بالا قصد فرار داشتیم که یکی آنها به در کاپوت ماشین خورد ودیگری نقش بر زمین شد.

به گزارش خبرنگار رکنا براساس آنچه که متهمان اعتراف کردند آنها مست بوده و اختیار از دست داده بودند اما نظریه های اولیه کارآگاهان جنایی و بازپرس پرونده نشان می‌دهد متهمان در هنگام وقوع این دو جنایت تکان دهنده اگرچه مست بودند اما قدرت اختیار داشتند و این موضوع دال بر فرار از جرم نخواهد شد و مرتکبین این دو جنایت طبق قانون پای میز محاکمه می ایستند و به اشد مجازات متهم خواهند شد .

دو متهم به خاطر درگیری و یک نفر به خاطر قتل دو برادر دستگیر و پس از بازسازی صحنه جنایت به دستور بازپرس آقا محمدی روانه زندان شدند.

قتل

کدخبر: 950361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟