بازداشت عاملان بدنامی پلیس در چهارباغ / پول به جیب می زدند

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش مامور انتظامی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان چهارباغ، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های کارآگاهان حکایت از این داشت که سارقان در یک گروه 2 نفره با استفاده از خودروهای دنا و سمند افراد بی سواد را در مناطق خلوت شناسایی و با ارائه کارت شناسایی جعلی تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه پس از شناسایی متهمان پرونده با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مشخص شد که این افراد در هفته‌های گذشته توسط پلیس آگاهی استان به جرم سرقت تحت پوشش مامور دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با هماهنگ مقام قضائی متهمان از زندان به پلیس آگاهی چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی شهرستان چهارباغ اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور انتظامی معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت، در صورت عدم ارائه موارد پیش گفته، سریعا موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کدخبر: 950327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟