3 کشته در تصادف هولناک تصادف پژو پارس با وانت پیکان در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولوی در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان از وقوع یک تصادف فوتی در محور فرعی "کلیشاد - سامان" بعد از پیچ فتح آباد مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این دو خودرو به صورت رخ به رخ با یک دیگر برخورد کردند که در اثر شدت این حادثه 3 نفر شامل یک نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس و 2 نفر از سرنشینان خودروی وانت پیکان در دم جان باختند و 3 نفر از سرنشینان دیگر خودروی پژو پارس نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب راننده خودروی سواری پژو پارس و انحراف به چپ در جاده دو طرفه عنوان کرد.

وی بر رعایت قوانین و مقررات و انجام رانندگی با احتیاط بیشتر در همه حالات توسط رانندگان به ویژه در راه های دو طرفه تاکید کرد و گفت: خطوط طولی ممتد معمولا در حاشیه راه‌ها و یا وسط راه‌های دوطرفه کشیده می‌شوند و این خطوط نشان دهنده این است که رانندگان حق عبور از روی آن را ندارند.

مولوی خاطرنشان کرد: سبقت گرفتن، گردش، تغییر لاین و دور زدن در راه های دو طرفه فقط از روی خطوط مقطع و بریده بریده مجاز است و رانندگان می‌توانند با دقت و توجه به جلو و پس از اینکه اطمینان یافتند هیچ خودرویی از مسیر مقابل نمی آید با رعایت احتیاط کامل این اعمال را انجام دهند.
کدخبر: 949795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟