جزییات مخوف ترین باند در شرق ایران ! / گروگان هایشان هنوز کابوس می بینند

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات زاهدان به پلیس گزارش شد که طی آن سه نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به‌زور وارد می‌شوند و اقدام به ربودن وی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضدونقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم‌ربایان در چند نقطه از خیابان‌های زاهدان را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ سه نفر آدم‌ربا را دستگیر کرد و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه مهمات مربوطه کشف شد و نیز در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری به‌کاررفته در آدم‌ربایی متعلق به متهمان توقیف گردید.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره آدم‌ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده‌شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهد کرد.

دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت

سردار جلیلیان در اعلام خبر دیگری اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم‌ربایان؛ بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ابراز کرد: بلافاصله طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و تردد خودروها در رصد کامل پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی بررسی به‌عمل‌آمده و اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد، متهمان فرد ربوده‌شده را به یکی از محلات شهرستان ایرانشهر در یک منزل مسکونی انتقال داده‌ و به گروگان گرفته‌اند که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس جهت رهایی گروگان وارد عمل شدند.

سردار جلیلیان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگردهای خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و فرد ربوده‌شده صحیح و سالم آزاد شد. انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است.

کدخبر: 949749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟