محاکمه خانواده  عروس به اتهام قتل تازه داماد/قربانی با 47ضربه چاقو از پا در آمد

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل تازه داماد ۲۹ ساله به نام کاوه به دست برادر زنش در دستور کار پلیس قرار گرفت .عابرانی که از حاشیه یکی از پارک‌های جنوب تهران عبور می‌کردند با جسد وی روبه رو شده و پلیس را با خبر کردند.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند .

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی جای ۴۷ بریدگی  عمیق چاقو روی جسد را تایید کردند فرضیه جنایت کینه جویانه قوت گرفت.

 در این میان ماموران به بازبینی فیلم های دوربین مداربسته در نزدیکی پارک پرداختند و دریافتند کاوه در درگیری با برادر زن ۳۴ ساله‌اش به نام احسان کشته شده است .

ردیابی احسان در دستور کار پلیس قرار گرفت اما بررسی‌ها نشان داد وی به مکان نامعلومی گریخته است .

شکایت علیه تازه عروس و پدر و مادرش

در این میان مادر کاوه به ماموران گفت: پسر و عروسم به تازگی با هم ازدواج کرده بودند. آنها رابطه خوبی با هم داشتند اما مادر و مادربزرگ عروسم مدام در زندگیشان دخالت می‌کردند .آنها حتی چند بار از پسرم خواسته بودند تا دخترشان را طلاق دهد. اما کاوه و عروسم می‌خواستند زندگی مشترکشان را ادامه دهند.

 وی ادامه داد: آنها زندگی خوبی داشتند اما هر بار عروسم به خانه پدرش می‌رفت درگیری‌های پسر و عروسم شروع می‌شد.من  شک ندارم به خاطر همین درگیری‌ها برادر عروسم دست به قتل زده است.

 در حالی که پلیس ردی از متهم فراری به دست نیاورده بود ،پدر و مادر قربانی از عروسشان و پدر و مادر وی شکایت کردند.

 آنها گفتند: برادر زن پسرمان با تحریک همسر و  پدر مادرش دست به این قتل زده است .ما حتی  شنیده‌ایم مادر او دستور قتل  دامادشان را صادر کرده .آخرین بار هم عروسمان به بهانه حل اختلافات  خانوادگی، پسرمان را به پارک فرستاده بود تا با برادر زنش روبه رو شود و اختلاف‌ها را حل کند. اما برادرش با  ۴۷ ضربه چاقو پسرمان را بی رحمانه کشت.به همین خاطر ما از آنها شاکی هستیم .

با این شکایت همسر قربانی و پدر و مادرش بازداشت شدند و به اختلاف با دامادشان اعتراف کردند.

به این ترتیب پرونده آنها به اتهام تحریک احسان برای قتل و فراهم کردن شرایط جنایت به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا از خود دفاع کنند .

این در حالی است که قرار است برادر زن فراری نیز غیابی محاکمه شود، اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

 

کدخبر: 944963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟