شگرد غافلگیرانه برای خالی کردن حساب بانکی / مرد ایلامی شوکه شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در ایلام گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا و ارائه مرجوعه‌ی قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی وی، مستندات شاکی مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود با بیان اینکه دنبال خرید اشتراک درون برنامه‌ای و ارتقاء سطح خود در یک بازی آنلاین بوده اقدام به پرداخت وجه از کارت‌ بانکی کرده است و پس از واردکردن اطلاعات و رمز کارت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به‌صورت غیر مجاز و اینترنتی از حسابش برداشت‌شده است.

سرهنگ بازیار بیان کرد: با بررسی دقیق و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، وجه به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه عدم اعتماد به افراد ناشناس و اپلیکیشن های نامعتبر از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از کلاهبرداری های سایبری است و با کمی دقت می‌شود از ضررهای مادی و معنوی کاربران جلوگیری کرد تصریح کرد: همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی می‌توانند به‌صورت شبانه روزی با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در تماس باشند و از مشاوره و خدمات پلیسی بهره‌مند شوند.

کدخبر: 937665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟