عاشقان عسل به زندان افتادند ! + جزییات

به گزارش رکنا ،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند بیان کرد:با توجه به گزارش سرقت‌های متعدد از مزارع نگهداری  کندوی عسل در  این شهرستان  پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب  تشکیل شد.  قاضی یعقوبی ادامه داد:پس از انجام تحقیقات و کشف سرنخ‌هایی از سرقت ، متهم اولیه در مخفیگاهش  در یکی از روستا‌های اطراف زرند  دستگیر و تعدادی کندوی عسل نیز از وی کشف و ضبط شد.

وی افزود :در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که فرد دستگیر شده با مشارکت افرادی دیگر به سرقت کندو‌های عسل اقدام کرده است که در این زمینه طی بازجویی و تکمیل اطلاعات پرونده، سه متهم دیگر نیز شناسایی شدند و درخصوص دستگیری آن‌ها اقدام شد. این مسئول  قضایی خاطرنشان کرد:در مجموع ۱۵ فقره سرقت از سوی این باند انجام شده   است که  تعداد ۴۳ کندوی عسل به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان از  متهمان کشف شد.وی اضافه کرد:  تعداد ۴۱ کندو توسط شاکیان شناسایی و به مال باختگان تحویل شد و هم اکنون خودروی وسیله ارتکاب جرم نیز توقیف است.

دادستان زرند در پایان تاکید کرد:تحقیقات پرونده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی کمتر از 10 روز در دادسرای زرند به نتیجه رسیده و هم اکنون پرونده آماده صدور قرار نهایی و کیفر خواست است.

کرمانی

کدخبر: 936239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟