تصادف مرگبار زن جوان با هواپیما / 3 فرزندش بی مادر شدند + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، این حادثه چند روز پیش در فرودگاه شهرداری در شرق اوکلاهاما سیتی رخ داد. آن روز سامانتا هیز 27ساله که مادر 3فرزند است مثل همیشه سوار بر ماشین چمن‌زنی شد تا چمن‌های اطراف باند فرودگاه را کوتاه کند، اما حدود ساعت 2:30 بعدازظهر خلبان، جیمز باکستر 70ساله که در حال فرود هواپیمای تک موتوره روی باند بود، ناگهان متوجه این زن شد.

به‌گفته باکستر، وی زمانی متوجه سامانتا در کنار باند شد که تقریبا در حال فرود بود. مسیر فرود هواپیما درست از کنار این زن می‌گذشت و احتمال برخورد بال با او وجود داشت.

وی همچنین توضیح داده است: وقتی او را دیدم تلاش کردم دوباره بلند شوم و بال را از سر زن جوان دور کنم اما نتوانستم به موقع بلند شوم و متأسفانه بال با سر این زن برخورد کرد.

شدت اصابت بال هواپیما با سر سامانتا به حدی بود که وی در دم جانش را از دست داد و تیم‌های امدادی وقتی به محل حادثه رسیدند که دیر شده بود. به‌دنبال مرگ زن جوان تحقیقات برای مشخص شدن مقصر این حادثه هولناک آغاز شده تا مشخص شود که آیا خلبان کار اشتباهی انجام داده یا این امر غیرقابل اجتناب بوده است.

بازرسان همچنین به‌دنبال پاسخ این سؤال هستند که آیا سامانتا هیز لباس انعکاسی به تن داشته یا حتی هواپیما را دیده است یا نه؟

این در حالی است که به‌گفته مقامات، فرودگاهی که حادثه در آنجا رخ داده، تیم ویژه‌ای برای کنترل ترافیک هوایی ندارد و خلبان‌ها خودشان فرود و بلند شدن هواپیمایشان را در رادیو اعلام می‌کنند.

کدخبر: 935045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟