تجدید بیعت فرماندهی و نیروهای فراجا با امام راحل

به گزارش رکنا ، سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان ، افسران ارشد ، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور صبح امروز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته فراجا ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

فراجا

در این مراسم شرکت کنندگان با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

غبارروبی مزار شهدا از برنامه های امروز فرماندهی و نیروهای فراجا خواهد بود.

فراجا

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنج شنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

فراجا

شهادت، هنر مردان خدا

این مقام ارشد انتظامی، برقراری و حفظ امنیت را در حالی خط قرمز پلیس دانست که این سازمان از ابتدای سال تاکنون ۵۰ شهید در راه اعتلای امنیت و احساس آن در جامعه تقدیم مردم و جمهوری اسلامی کرده است.

منتظرالمهدی، شهیدان را از جمله پاکان روزگار و ستاره های راهنما در تاریکی کوران حوادث دانست و گفت: البته در کنار آمار متاثرکننده شهدای پلیس، با تدابیر صورت گرفته و افزایش سطح مهارت و تجهیزات، میزان مجروحان ۸۸ درصد کاهش داشته است.

 

 

کدخبر: 934206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟