سارقان ۱۲۰ میلیارد ریالی خودرو دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند  گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای ماکسیما و مزدا ۳ در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان در یک گروه پنج نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن اقدام به دیگر سرقت ها می کردند.

رییس پلیس البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی شد که این سارقان به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.

هداوند با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره سرقت خودروهای ماکسیما ، مزدا ۳ و زانتیا و چهار فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه و ۲ فقره سرقت بار کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های تهران، البرز و قزوین اعتراف کردند.

هداوند با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 931676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟