بازداشت عامل اصلی تیراندازی و قتل هولناک کودک ۳ ساله در زهدان

به گزارش رکنا ؛ سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و تیراندازی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی به مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان زاهدان به محل واقعه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس در بررسی میدانی خود مشخص کرد چند نفر با انگیزه اختلافات قبلی در مراسم عروسی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی تیراندازی کرده که در این حادثه فرزند سه ساله صاحب خانه مورد اصابت ساچمه‌های سلاح گرم قرار گرفت و در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع وقوع یافته تصریح کرد: در همان لحظات اولیه وقوع جرم پرونده‌ای در این راستا تشکیل و تحقیقات تخصصی پلیس نیز در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان زاهدان با تشدید اشراف اطلاعاتی و میدانی خود در کمتر از هشت ساعت موفق شد عامل اصلی این واقعه را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و برنامه‌ریزی شده دستگیر کند که تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سلاح به کار رفته در این جرم  و دستگیری عاملان دیگر این پرونده نیز ادامه دارد.

دستگیری عامل نزاع مسلحانه در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز در تشریح خبر دیگری گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی به صورت مسلحانه در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان، بلافاصله ماموران کلانتری به محل واقعه اعزام شدند.

سرهنگ مرتضی جوکار گفت: این واقعه با حضور هوشمندانه پلیس مدیریت و فرد شروری که با سلاح کمری اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان کرده بود توسط ماموران انتظامی دستگیر و یک قبضه کلت کمری به همراه تیر جنگی نیز از وی کشف شد.

وی علت و انگیزه فرد متخلف از ایجاد درگیری را اختلافات قبلی با افراد مقابل عنوان کرد و گفت: مجرم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 930107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟