بازداشت عامل آتش زدن یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند در کاشان، از دستگیری عامل آتش زدن یکی از مدارس حوزه علمیه در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمین در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی این شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص امنیتی موفق شدند کمتر از 12 ساعت متهم و محل اختفاء آن را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش زدن عمدی این مدرسه علمیه کاشان خبر داد و بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه‌های معاند اقرارکرد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.
کدخبر: 930093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟