بازداشت دزدان حرفه ای خودروها در یک تعقیب و گریز وحشت آور / پلیس تهران وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: بیست شهریور ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 114 غیاثی در محدوده خیابان ملایری تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید با 2 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری هر 2 متهم شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری، به مخفیگاه مالخر اموال مسروقه اعتراف کردند. و ماموران در یک عملیات منسجم موفق به دستگیری مالخر در مخفیگاه خود شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، هر 3 متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 928371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟