دستگیری سارقان داخل خودرو در تبریز

به گزارش رکنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان و به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمین، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی‌های علمی و فنی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و در یک عملیات موفق توانستند هر دو نفر سارق را دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۲۸ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف و کلیه مالباخته‌ها شناسایی و بخشی از اموال مسروقه تحویل مالباخته گان شد و پرونده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نمی‌باشد، تاکید کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات با شماره‌های ۱۱۰ و پلیس آگاهی استان به شماره ۲۱۸۲۶۰۰۵ در میان بگذارند و همچنین خودروها خود را در پارکینگ و یا محل امن پارک کرده و به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه دستگاه خودروی سواری و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار سارق در این راستا خبر داد.

 سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه آیت الله غفاری در اجرای این طرح، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و سه دستگاه خودرو سواری پراید و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف و در این راستا نیز چهار نفر سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایط نقلیه سرقتی و احراز هویت آن‌ها، وسایط نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

وی ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 927941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟